Sofie

2 veckor sedan du kom till oss!!

Publicerad 2012-06-05 14:09:50 i Allmänt

Min lille gosse är två veckor idag. Var tar tiden vägen?
De bästa två veckorna hos familjen Bergström!!
Efter förlossningen tyckte jag synd om alla med magar :) men nu har det börjat lägga sig.
Det trodde jag inte.
Alla dessa timmar/dagar av hemska värkar och en dramatisk förlossning där sugklockan släppte 2 gånger.
Lilleman orkade inte mer och inte jag heller, till slut på sista försöket kom det ut en frisk liten kille!¨
Massa läkare och andra kom in och blodet sprutade, sa Johan. Tur jag var borta.. haha
Jag hade inte sovit på 3 nätter och haft värkar som hette duga. Lustgasen kunde jag väl fått ha hemma? :)

Men som sagt det har börjat "försvinna".

Han har lekt buse med sin mamma i förmiddags, ville inte sova alls. Var vaken och lite gnällig mellan 6.30-11.
Nu sover han fortfarande, alldelles utslagen. =)

Nu får han snart vakna, så vi hinner äta och grejja innan vi ska hämta Pappa Johan. Ska åka till svärföräldrarna och ha möte med ett husföretag.
Har inte orkat ta tag i hus och sånt, men nu får vi fortsätta den resan också, lite smått iaf.

Imorgon är Pappa Johan ledig, wiiihoooo!!! Kanske jag kan klippa och klistra lite i böckerna som väntar på mig!

Sov faktiskt idag mellan 11-13. Har varit dålig på det de andra dagarna. Får bättra mig. Men det är ju så mkt annat man vill göra när han sover. :)

Nu ska jag gå in och lukta på honom lite, mammas gosse. Den bästa!!♥

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2012-06-05 16:40:08

Snusa o pussa lite från mig,han måste få jäklas lite med dig annars är han rent för snäll.Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela