Sofie

långt ner??

Publicerad 2012-03-11 20:12:53 i Allmänt

Igår kändes det konstigt i magen. Kände inga sparkar uppe, runt i magen som jag brukar. Kände att det hickade väldigt långt ner och långt in.
Kände att det "sögs" ner på nått sätt. Ner vid ljumsken och blygdbenet, väldigt långt ner. Det kändes konstigt. Inga sparkar "uppe" på några timmar..
Var på väg att ringa förlossningen, men avvaktar tänkte jag..

Idag har jag känt sparkar som vanligt, inget "där nere".
Får höra med barnmorskan imorgon när jag ska dit. Kanske lagt sig där nere i gången... Är det inte tidigt?

Blir lite orolig och fundersam när man känner något nytt, som jag inte känt innan.. Nojjig?

Var ute på en lång och rätt tuff promanad innan idag. Gick upp på berget, brant. Var alldeles slut nu i eftermiddags. Kanske får ta det lite lugnt.. Jag är ju höggravid, det har jag lätt att glömma..hahha

Bebisen sparkar på som vanligt idag, det är skönt.. Vill inte att den ska komma ut riktigt ännu... Får iallafall vänta någon vecka till..
Är snart i den veckan som mamma åkte in i.. Fick ligga inne 1 månad i en säng. Sedan tog de ut mig 1 månad innan fulltid...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela