Sofie

tick.. hick.. tick.. hick :)

Publicerad 2012-03-26 21:26:20 i Allmänt

Välkommen halsbränna..
Har mått så himla bra under hela graviditeten, så jag ska verkligen inte klaga.
Men nu har halsbrännan gjort sig till känna. Var hos barnmorskan idag, hon sa att det trycker uppåt, så det är inte så konstigt..
Allt var bra idag. Bebisen hickade under tiden vi lyssnade på hjärtat. Tickade och hickade om vartannat :)
Hon frågade hur vi känner inför förlossningen. Men ska erkänna att jag känner ingen direkt oro.
Känns som den är längre bort än vad den är. Men vi längtar efter vår bebis, och måste ju genomlida förlossningen för att få träffa vårt lilla hjärta... Smärtan får man väl ta?
Ska inte säga för mkt. Hoppas att förlossningen går vägen och att vår bebis mår bra, det är det viktigaste..

Hon/han låg fortfarande med huvudet neråt, barnmorskan tror inte det ändras. Men "den" roterar lite grann.

En tanke slog mig igår. Detta var kanske nästsista eller kanske sista gången jag var i Malmö utan vår bebis?
Har planerat en tripp ner den 14-15 april, men vi får ju så klart se hur jag mår. Kanske har bebisen tittat ut?
Får hoppas den håller sig där inne iallafall några veckor till.

Till helgen börjar allsvenskan, Johan längtar sååå! Jag tycker också det ska bli roligt, tycker ju om fotboll. Lite matcher att se på och hejja. Skoj!
Undra vilket lag bebisen ska hejja på? :) hiihhi



Ska lägga mig och läsa lite nu, är rätt trött känner jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela