Sofie

ingen bebis ännu..

Publicerad 2012-05-06 21:30:50 i Allmänt

Faster Anita ringde imorse och sa att idag kommer bebisen! :) Hon har gissat på den 6 Maj.
Snart är den 6e maj passerat. Första datumet som omgivningen gissat på.
Kan fortfarande hända idag, men sannolikheten är inte så stor.
Ingen bebis ännu iaf.. Men SNART hoppas jag! Är sååå nyfiken på dig!!

Är i vecka 38.4 idag. (Vecka 39).

Min faster Anita: En pojke, den 6 Maj
Mina kolleger, Carina och Petra: En flicka, den 6 Maj
Kompis Jenny: En flicka, den 8 Maj
Min mormor: En pojke, den 12 Maj
Johan: Den 12 Maj
Min pappa: En flicka, 13 Maj
Kompis, Sara, En pojke den 15 Maj
Min syster: En pojke, den 17 Maj
Macke: Den 17 Maj
Thereze: En pojke, den 18 Maj
Min mamma: En flicka, den 19 Maj
Anna: En pojke, den 19 eller 20 Maj
Johans syster Anni: En flicka, datum?
Johans Mamma Birgitta: En flicka, 21 Maj

Jag tror att jag kommer gå över. Tror veckan där den 21-27 Maj. Gissar på pojke, den 22 Maj.
Alla dagar utom den 21 Maj, fyller själv år då ;) hiihih

Jag är inställd på att bebisen kommer gå över, så jag inte blir allt för besviken. Men klart vill jag att den ska komma nuuuu!!! Du är ju färdig, bebis lilla :)
Får se vad barnmorskan säger imorgon!

Är ledig från jobb nu. Får se vad jag pysslar med om dagarna. Alla säger till mig att jag ska vila och ta det lugnt. Får väl lyda dem. Men vill ju ha nått att göra också, annars blir nog dagarna dryga.
Skönt att jag jobbat så länge som jag gjort, veckorna hittills har gått sååå snabbt.

Idag har snälla svärföräldrar varit här och hjälp oss att putsa fönsterna. Jätte snällt!

Mys med min älskling nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela