Sofie

Rätt månad är här, MAJ månad!!

Publicerad 2012-05-01 11:21:58 i Allmänt

I natt drömde jag att vi fått en flicka. Tidigare har jag drömt att vi fått en pojke. hahah
Undrar vilken dröm som stämmer? Tvåkönad bebis? hahah
Är så spänd på vad det blir. Omgivningen är inte heller eniga vad de tror. Många röster på både flicka och pojke.

Jag har inte haft någon känsla eller aning alls under tiden. men nu tycker jag det lutar lite åt pojke? Men jag vet inte alls.. hahahah En sak är säker att det blir bra vilket som! :)
Vill ju bara träffa DIG nu!!


Igår hade vi en trevlig valborg hos vänner i Fjälkinge. Vi grillade och umgicks. Grabbarna såg fotboll och vi tjejer tjattrade i köket och höll på att skratta ihjäl oss. Längesen jag skrattade så mkt!
Trevligt att träffa vännerna!

Idag är jag lite salongsbakis, var ju trots allt på fest igår. Så blir nog en slö dag, förhoppningsvis får man några härliga soltimmar!

MAJ månad är i allafall här, äntligen. Den månad vi längtat efter LÄNGE!! VÅR månad är här!  Wiiiieee!
Förhoppningsvis dyker bebisen upp i maj. Kan ju faktiskt komma i början av juni också, men det hoppas jag verkligen inte.
Vi har vetat "detta" sen den 12 september, det är en evighet sen.. Nu är äntligen Maj här!! YES!

Nej, inga direkta känningar tycker jag inte. Sammandragningar och lite tryck neråt. Men inget annat direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela