Sofie

veckan som kommer...

Publicerad 2012-05-07 12:34:38 i Allmänt

Är endast 8 dagar kvar till bebisens beräknade förlossning.
Är nere på en siffrigt och startade ju faktiskt på tre siffrigt.. :) Snart såå..

Tycker bebisen är rätt lugn nu, känner den inte så mkt. Den rör sig nog väldigt "smått". Känner och ser nästan mer utanpå magen än vad jag känner inne.

Är hemma och tar det lugnt, rätt skönt. Men jag vill ju ha lite att göra. Är rätt bra att ha lite uppbokat, annars går nog de här dagarna/veckorna som är kvar sååå sakta.

Måndag: Idag ska jag klistra i min bok, har vecka 38 och 39 att fixa. Ska till Barnmorskan 15.30. Även se fotboll ikväll.
Tisdag: Imorgon eftermiddag ska jag fika med Sölvesborgsmammorna.
Onsdag: Ska jag till jobb vid 13 tiden för att ta foto. Vill inte missa årets foto. Så förmiddagen får jag väl göra mig lite fin!!
Torsdag: Åker jag nog till Kristianstad och fikar med "Krstad mammorna". Går lite på stan. Kanske dyker inom försäkringskassan för att bli lite klokare.

Sen måste jag packa klart BB väskan. Har lite grejer kvar. Kläder till mig och Johan. Annars är det mesta fixat.
Laga mat till oss, hålla ordning i lägenheten och VILA ska jag också göra!

Helgen får jag se. Hade gärna varit i Malmö och firat farmors 90årsdag. Men får som sagt se.

Kan faktiskt vara så att jag åker till förlossningen och hela min planering får stå åt sidan. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela