Sofie

Halvt år

Publicerad 2012-11-22 16:42:20 i Allmänt

Här kommer lite foto på min gosse som är ett halv år idag!
Han har fått leka lite modell :)
Detta halvåret har verkligen sprungit iväg, sinnes... Får knipa mig i armen och ta vara på tiden med min gosse!
 
 
Min gladfis, stora gossen!
 
En liggande bild också ville Mamma... Hon är lagom tradig tycker jag.
 
Det gäller att vara snabb.. kanske för snabb, halva huvudet fick jag bara med :)
 
Ebbe älskar att stå vid bordet och pilla med fjärrkontrollen..
Tog ner honom efter en stund. Då blir han mindre glad.. Så han är inte alltid gladfis :)
Skit arg, skriker och sträcker sig mot bordet :)
 
 
Dagen har vi firat i Pukavik på mammafika.. Ikväll ska jag på julpyssel i församlingshemmet med ett gäng mammor! Johan får ha Ebbe. Men det går bra, han är duktig han!!
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Calle

Publicerad 2012-11-23 22:10:07

Ha ha...Johan och Ebbe ensamma, då sitter dom väl franför tv:n och kollar någon Championsleage-match.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela