Sofie

snuvig

Publicerad 2012-11-27 21:18:26 i Allmänt

Visst är han snuvig, men det är inte så farligt. Nätterna är ungefär som vanligt, förutom att han ligger mellan oss på en lite högre kudde. Vill ha lite koll på honom, vilket resulterar i att jag sover sämre. Vaknar för minsta lilla..
Men får ge det ett par dagar till, verkar vara rätt bra igen! Mammas lilla hjärta!
Han är ändå glad och skrattar, min lille gladfis!
 
Ännu en vecka med fullspäckat schema.
Måndag: Rytmik och fika med mammorna
Tisdag: Hemmamys, varit ute med vagnen en runda
Onsdag: Babysim på eftermiddagen
Torsdag: 6 månaderskontroll på BVC
Fredag: Fika med mammagruppen
 
Tänk så mycket roliga saker vi kan göra nu när vi är hemma! Mysa och hitta på en massa!
Hoppas att jag kan gå ner i tid lite när jag börjar jobba igen. Så jag kan spendera mer tid med min gosse och göra roliga saker även då!
Hoppas att det går ihop ekonomiskt bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela