Sofie

Duktig gosse

Publicerad 2012-10-21 22:17:17 i Allmänt

Ebbe har fått en tripp trapp stol som han sitter i. Han är jätte glad och nöjd när han får sitta med oss!
Tack så mycket faster Anni för stolen!
 
Han har även börjat med något lustigt, som han lärt sig själv. Suga in överläppen på något konstigt sätt.
Han har gjort det många gånger under helgen. Han hittar på massa bus, lilla fisen.
 
Han har också vänt sig från rygg till mage på plant underlag. Har kunnat när han legat på sidan, inte helt själv tidigare. Men nu så...:)
 
Han gillar upprepning. Busade med pappa innan. Jag höll honom och så sa Johan något ljud. Han pussade på Ebbe. Det skulle göras igen och igen... Efter några gånger var Ebbe med på leken och pussade tillbaka och skrattade..
Att de kan lära sig såå snabbt, upprepning är det som gäller!
 
De små lär sig såå snabbt: när skeden kommer gapar han, när han ser flaskan blir han irriterad om den inte kommer in i munnen direkt.. Min lilla stora gosse!
 
Ny vecka imorgon. Vår måndag består av rytmik!
 
Foto från simmet:
 
 
Mitt charmtroll, gladfisen:
Mammas hjärta!! Älskade unge! Alltid så go och glad.
Ska in och pussa honom godnatt nu innan jag själv ska blunda!

Kommentarer

Postat av: Calle & Rosa

Publicerad 2012-10-22 19:31:38

Va god och glad han är den lille fisen

Postat av: Annica

Publicerad 2012-11-14 18:57:54

Himla fin pyamas. Han är lika fin i den som Calle-man var!! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela