Sofie

Måndag

Publicerad 2012-10-01 11:18:54 i

Nu har vi varit på rytmiken. Det är riktigt trevligt! Musik, rörelser och rekvisita. Ebbe gillar det!
Jag går ut en runda med honom innan, så han får sova en stund. Skär i hjärtat när jag får väcka honom.
Vi stannade inte så länge efteråt, han var trött. Ställde vagnliggdelen på golvet när jag kom hem. Han somnade själv!!! Det är inte ofta det händer. Wihoo!! Antigen i famnen eller när han äter, det funkar bäst.
De barnen som är äldre ålar sig fram och vänder sig, sitter osv..
Längtar efter Ebbes utveckling, samtidigt som jag inte gör det... :)

Ikväll blir det fotboll och mys med pappa Johan!

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2012-10-01 17:52:58

Han har ju utvecklats jättemycket redan.
Det märks att hangillar när du sjunger för honom.Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela