Sofie

Tröttis

Publicerad 2012-10-12 07:35:37 i

Är det höstens mörker och därmed trötthet som smyger sig på?
På kvällen är jag mega trött, därför har jag inte hunnit blogga. Har somnat på soffan, längesen det hände sist.
Dagarna är intensiva men underbara med min lilla skatt! Händer något varje dag!
Han vill inte ligga ner och inte sova. Han kan ju missa något då. Tidigare har han somnat lätt, nu får vi kämpa lite. Lättaste är att han får flaskan och somnar med den!! :) hoppas det är en liten fas!
Igår gick vi en kvällspromenad med vagnen. Ville inte att han skulle somna, så han fick sitta upp en stund :)

Ikväll kommer Ebbes faster och kusiner från Jönköping! De har bara setts en gång, så blir mys med dem hela helgen! Undra om han är blyg och främmande? Är ledsen för nya ansikten och ljud..
Han har även börjat prata mer "lalala" och "dadada".. Låter mer som ord än tidigare!
En glad gosse!! Fredagsmys, wiihoo!!

Syrran var i Ullared igår och handlade lite till Ebbe! Ska bli spännande att se vad hon köpt. Jätte snällt. Brukar vara vår tradition att åka, men detta året fick jag tyvärr avstå, snyft...

Sitter i vagnen:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela