Sofie

4 månader

Publicerad 2012-09-23 10:19:54 i Allmänt

Igår blev min lille kille 4 månader. Tänk att fyra hela månader har gått sedan han kom till oss.
Han är stor nu min lille skrutt.
 
 
"Så här lång är jag nu!"-  Säger Ebbe och sträcker på sig!
 65,5cm och väger 7190g, var hos bvc härrom dagen!
 
Ebbe 4 månader:
* Han sover fortfarande bra. Somnar vid 19 tiden. Vaknar för mat ca 04, somnar om. Vi brukar gå upp vid 7 tiden.
* Han vill sitta och vara med hela tiden
* Pratar och skrattar mest hela tiden, skrattar ofta med ljud
* Vi går på rytmik och babysim
* Tycker om när man pratar och busar med honom
* Märker när det är nya människor, då tittar han bara, skrattar inte direkt. Kan även bli ledsen
* Har har fått smaka lite potatis och clementin, mums!
* Har storlek 62 i kläder och 3 i blöjor
* Tycker om att åka bil, nappen, att busa, sova ute i vagnen. Är nöjd en stund i vagnen när han är vaken- sen vill han sitta och komma upp
* Ser när vi tar nappen eller flaskan, då gapar han
mm...
 
Mamma och pappa tycker att han är bäst i världen. Duktig och snäll liten gosse!! ♥
Utvecklas så snabbt.. Var tog min lilla bebis vägen?  Tittar på "gamla" foto, från när han var nyfödd.
Då hade man en liten bebis som låg i famnen och sov mest hela tiden.
Nu ska han INTE sova och inte LIGGA i famnen, man kan ju missa något som händer...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela