Sofie

helg med familjen och svärföräldrarna!

Publicerad 2012-09-03 22:35:20 i Allmänt

Oj, rytmiken tog på krafterna. Han har sovit väldigt mycket i eftermiddag.
Nya personer, barn, miljö, ljud och allt. Inte så konstigt för lilla gossen.
Det var riktigt trevligt faktiskt. Roliga låtar som vi dansade/gjorde rörelser till. Rörde vid barnen, dansade med dem, flög flygplan osv. Hade rekvisita som maraccas, fallskärm med färger och badbollar. De fick ligga på bollen!
Ja, det är svårt att förklara! Men det var jätte bra faktiskt!! Så måndagarna spenderar jag där nere!
 
Jag passade också på att sova lite i eftermiddag, såå skönt så! Sova bredvid den finaste!
När Johan kom hem, städade jag lägenheten och fixade lite! Så nu är det också fixat, gytt!
 
Helgen har vi tillbringat nere i Malmö! Johans föräldrar har också varit med där nere! Vi alla var och kollade på när Malmö mötte Mjällby! En spännande match! Vi har varit på stan och haft trevligt!
Snälla moster passade Ebbe under fotbollen. Första gången jag lämnat honom en lite längre stund! Tack snälla moster! Hon tog ju hand om honom efter förlossningen när jag opererades och Johan deckade :)
Tack mamma, pappa, syrran och svärföräldrarna för en nice helg! Är glad att de kommer bra överens!
 
Alltid är det något jag googlar och kollar till lilleman. Tidigare var det allt från barnvagn, bilstol, badbalja osv. Nu den senaste veckan har det varit en fleeceoverall till honom. Ihelgen köpte vi en fin från polaren och pyret! Vind och vattentät! Det blir säkert jätte bra! Hade 20 % dessutom!
Denna, fast i mörkblå istället, med vita och mörkblå ränder i händerna o fötterna ( det som är vitt på bilden vid foten)...!   :)
 
Imorgon blir det en lugn dag, ska bara ut med vagnen en runda, handla lite. På eftermiddagen kommer Emelie hit och fikar med sin son! Hon går på min tjänst på jobbet. Blir ännu en bra dag imorgon! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela