Sofie

min gosse

Publicerad 2012-09-05 19:13:44 i Allmänt

Han var nog trött igår, sov mer än två timmar. Ett annat barn när han vaknade, skönt!
Ebbe behöver sova ett längre pass på eftermiddagen. Problemet är bara att han inte vill somna, kan ju missa något. hihi
Idag har han inte alls varit så gnällig, wiihoo!
 
La precis in lite foto från datan. Inte lätt att få till bra foto på lillfisen, när han är vaken. Är inte stilla alla. Om det inte är huvudet som vänds fram och tillbaka, så är det händerna som ska undersöka ALLT!
 
Här får ni ta del av några foto, min gosebebis!
 
Tv´n är rolig. Vänder sig när man går förbi. Tittar när han hör saker och när det rör sig!
 
Han älskar när man pratar och skrattar med honom!!
 
En sovande gosse!
 
Jag sitter ofta och tittar i mappen med hans foto. My god, vilken skillnad sedan han föddes, det är ju BARA 3,5månad sedan och så mycket har hänt! Ofattbart!
För 4 månader sedan var han i min mage, och vi undrade så vem som gömde sig där inne! :)
Det var min älskade lille Ebbe-bebbe! ♥   Han växer så det knakar... Roligt att se hans utveckling!
 
 

Kommentarer

Postat av: Banne

Publicerad 2012-09-05 19:19:41

Ebbe är helt underbar<3han ger så mycket glädje o lycka Moster älskar sin gullgosse :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela