Sofie

Snuvig

Publicerad 2012-09-16 21:19:24 i Allmänt

Idag har jag röjt lite här hemma. Diskat, dammat, dammsugit, handlat, rensat lite i garderoberna, skafferiet och lite sådära.
Johan tog Ebbe och körde iväg några timmar. OJ vad lätt och snabbt allt gick, ingen som krävde min uppmärksamhet hela tiden.. :)
Effektiv var jag, hann till och med sova en stund! Skönt!
 
I natt har han bökat lite, lite snuvig i näsan. Nu har han precis somnat. Mycket senare än vanligt, han hade svårt att komma till ro. Är lite snuvig. Får gå inom apoteket imorgon och se vad de har.
 
Nu är han inte mycket snuvig, men vad jag tycker synd om honom. Lillskrutten. Tur har han klarat sig från att vara sjuk några månader. Jag hade feber och halsfluss för ett tag sen, men då klarade han sig. Skönt!
 
Får se hur lillkillen mår imorgon, babyrytmik!!
Johan är på jobb igen, snyft    :)
 

Kommentarer

Postat av: L

Publicerad 2012-09-18 20:20:54

Lägg ett par böcker vid huvudändan på sängen, funkar klockrent på vår lilla pojke :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela