Sofie

uppdatering...

Publicerad 2012-09-30 20:08:41 i Allmänt

Jag har varit i Malmö några dagar. Ebbe var också med, men Johan fick stanna hemma. Han jobbade i fredags och var iväg igår.
Jag tror det är lite bra att vara ifrån varandra lite då och då, få sakna varandra!!
Tror det är samma med familjen. Att känna saknad och att längta tills man ska ses, det är nog viktigt!
Jag försöker se det positivt, ni vet ju att jag tycker det är jobbigt att åka ifrån familjen där nere.
 
Har iallafall haft några mysiga dagar tillsammans! Har varit synd om hundarna som blivit kastrerade och Frans har tagit bort en knuta i rumpan. Så han har haft riktigt ont ihelgen. Fick åka till djursjukhuset, det var inflammerat och han måste opereras om. Så han har haft ont. Jag har sovit dåligt om nätterna, när han har haft panik och kraffsat runt. Stackare.
Så jag är rätt mör idag.
 
Ihelgen har jag hälsat på farmor, faster och mormor! Roligt att de gamle fick uppleva min lille gosse!
Har tagit massa foto när de håller i honom! Roligt att ha!
Gammal och liten:
 
Träffat pappa och grannarna! Varit på stan en sväng och tittat på saker till husbygget.
 
 
Min bästa syster gav gossen fina tossor till vintern och ett par fina byxor!
Jätte Tack!!
 
 
 
Sen idag har vi varit i Kristianstad och kollat på öppenspis till huset. Har lite fixat.
Köket är klart och snart beställt. Kakel och klinker till lilla toan är beställd.Öppenspis vald.
Tak och fönster valda.
Ska välja ut toalett, badkar, dusch och vask snart och ytterdörr. Det är nästa steg...
Massa i huvudet och många stora val, men det är roligt! Bygger vårt eget hem tillsammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela