Sofie

älskade trollet

Publicerad 2013-08-13 22:01:29 i Allmänt

Sitter och framkallar foto som Ebbe som ska ha i sin bok på förskolan.
Får se om Johan åker på att klippa och klistra :) Jag hade ju gärna velat göra den, snyft!
 
Johan och Ebbe har det toppen hemma utan mig. Jag hade ju mer än gärna velat vara hemma med dem.
Jag är tillbaka på jobb och det känns som jag inte varit där ifrån. Är ju dock lite segt att komma igång igen, barnen har växt. Roligt att höra alla deras tankar!
 
Mamma, hittade ett foto på datorn från när Ebbe klippte sig. Här kan du se så duktig han var!
 
Finns inget bättre än Ebbes kramar och glädje när jag kommer hem från jobbet.
Älskade trollet!
 

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2013-08-14 06:41:09

De var därför han blev så fin, satt så fint! Pappan är oxå fin!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela