Sofie

Då var denna underbara tid över...

Publicerad 2013-08-04 21:02:43 i Allmänt

Dagen är kommen, dagen då min mammaledighet och semester är över..
 
Kan bara säga att denna sommaren har varit fantastisk. Vi, alla tre, har varit lediga i två månader tillsammans. Vädret har varit kanon och vi har haft det toppen!
 
Kommer kännas konstigt att åka iväg och jobba, lämna Ebbe och Johan hemma själva.
Jag har ju spenderat dygnets alla timmar med Ebbe, det senaste året. Kanske inte riktigt, men du förstår!?
Sedan, om några veckor, ska Ebbe inskolas och någon annan ska få tillbringa många timmar med MITT troll.
Trösta MIN lillkille när han är ledsen.. Jag vill ju vara där hos honom, ALLTID!
men det går ju inte, det förstår jag också.
 
Nä, nu måste jag vara stark och inte någon hönsmamma. Utan får bita i det sura äpplet och gilla läget.
Har ju trots allt haft underbara månader tillsammans med min son. En underbar mammaledighet!
 
Åhhhh, vill inte att denna tiden ska vara över.
 
Snart komma iaf min sambo hem, har inte träffats sedan i onsdags. Lite mys innan sängen väntar!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2013-08-05 18:33:56

Tack för en mysig helg! Du behöver inte oroa dig för Ebbe är aldrig ledsen alltid glad.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela