Sofie

Natti natti

Publicerad 2013-08-22 21:21:09 i Allmänt

Somnade visst med lillkillen. Har faktiskt borstat tänderna och krupit ner i sängen igen. Är riktigt trött, tycker jag känner att en liten förkylning närmar sig. Nya baciller från jobbet nu, som jag varit i från ett tag.
Har inte burit in Ebbe på sitt rum ännu, så jag passar på att mysa ordentligt bredvid honom.. Pussa och klappa på mitt finaste troll!
Härom dagen såg jag ett gäng mammor komma med sina vagnar. Fick en klump i magen..
"Det ska ju vara jag och mina vänner"..
Usch fy vad tiden gått fort.. Vill ju vara med Ebbe alla timmar, minuter..
Har inte kommit över denna förskoleångesten ännu.. Förhoppningsvis lägger det sig när jag märker att han trivs!! :)

Igår kom jag hem från personalmötet sent och Ebbe hade lagt sig för natten.
Världens bästa pappa hittar på massa med honom och de har det toppen ihop!
Underbart att se! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela