Sofie

Godmorgon..

Publicerad 2013-02-21 09:42:32 i

Ebbe sa godmorgon klockan 5.30 imorse.. Mamman var mindre glad. Men gick upp och lekte med honom!
Somnade en stund senare, men vaknade igen av Johans jäkla väckarklocka, suck.
Fortsatte med att han bajsade igenom, så han fick bada. Duschen vände sig och sprutade ner oss båda, jag hade ju kläder på mig, så det var mindre skoj...

Jaja, vi är glada för det! Är på väg till mamma/bebis fika nu!
Idag är det fyra år sedan Johan och jag träffades, så får hoppas dagen inte fortsätter som den börjat...

Kommentarer

Postat av: ,mamma

Publicerad 2013-02-21 19:15:48

Jag skulle varit där o lekt lite. Det blir säkert en bra kväll,Grattis!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela