Sofie

Mkt för mamman: hälsat på förskolan och en natt utan gossen :)

Publicerad 2013-06-28 22:11:58 i Allmänt

Var på Ebbes förskola i förmiddags, där han ska börja i höst. Mamman är lite lugnare nu, det verkar verkligen toppen..
Men är ännu inte överens med mig själv att jag ska lämna honom där alldeles själv, snyft..
Usch, säger ju till föräldrarna vars barn jag skolar in.. Att det är alltid värst för föräldrarna, och nu är jag där själv..
Suck på mig...
förskolan verkar kanon och pedagogerna lika så. Blev lite lugnare när jag känner 5av6 barn som var där idag och deras föräldrar och känner till den 6e.. Så detta blir nog bra, intalar jag mig själv iaf..

Ikväll har vi haft lite egen tid, jag och sambon.. Varit på restaurang och sedan sett tyskungen på bio. Ebbe sover hos farmor och farfar för första gången.

Tittade nyss på tavlan över sängen (förstoring på ebbe) och blev påmind över hur mkt glädje och kärlek den lilla gossen ger sina föräldrar. Älskade hjärtat!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela