Sofie

Vovv vovv

Publicerad 2013-03-11 20:18:50 i

Då är vi tillbaka igen, hemma hos pappa! Vi som saknade honom en massa!
Haft det mysigt i Malmö!
I söndags träffade jag några gamla vänner som jag inte sett på många år. Roligt att ses och snacka lite!

Varit på rytmik idag och lekt med kompisarna!
Ofattbart att det så stora nu, var bara 3 månader när vi började där..

Ebbe älskar hundarna hos mormor. Skrattar och kryper efter dem! :)
Var är vovvarna, Ebbe? Då tittar han efter dem! Var en hund på tåget också. Han tittade på den och sedan frågade jag var hunden är, så tittade han dit igen!
Roligt när han börjar lära sig fler och fler ord!

Väldigt mammig är han också nu...

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2013-03-11 22:21:19

Mina älsklingar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela