Sofie

Måndag

Publicerad 2013-05-13 22:26:21 i Allmänt

Skrev ett inlägg ihelgen, men det uppdaterades inte. Får kolla om det går senare..
Hade lite problem med min bil ihelgen, så var inte på så bra humör.
Men nu så.. Bilen är lagad och Sofie är glad igen!
 
Har varit på rytmiken och lekt med kompisarna! Bara en gång till, sen är vår rytmiktid över...
Där har vi varit varje Måndag sedan september. Kommer kännas konstigt. Det har varit trevligt och vi har lärt känna många mammor och bebisar!
Ebbe är trygg i miljön där, märks att han varit där sedan han var liten.
Då låg alla bebisarna stilla och nu går de och röjer loss... Vilken skillnad på våra goingar!
 
La in lite foto på datorn. Tänkte framkalla månadsbilder på Ebbe som vi ska ha i ramarna jag köpte i Ullared!
 
Ebbe 11månader och kan gå själv!
 
 
Vårt hjärta!
 
 
Vi var även en runda på mitt jobb och hälsade på! Det var fotodags, och det ville jag inte missa :)
Ebbe tycker det är roligt att titta på andra barn, så han trivdes! Skönt det!
Det var skoj att träffa alla barnen, kolleger och föräldrar!!
 
Pappa Johan är hemma med oss denna veckan, får se vad vi hittar på!
Mys blir det iaf!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela