Sofie

Minns tillbaka

Publicerad 2013-05-20 22:30:22 i

Tänker tillbaka, usch och fy.. Vad in i bomben jag hade ont..
Vill tillbaka av endast en anledning. Vill kunna ändra de sista timmarna av förlossningen och de första timmarna i Ebbes liv. Minns inget, var helt slut..
Vill minnas, vill känna lycka och gråta som alla andra.
Jag bara deckade och sov..
Hemskt, men kanske inte så konstigt när jag inte sovit på 3 dygn..

Nu ett år senare känner jag enorm lycka och kärlek. Ebbe är vårt allt, det bästa vi har!! Han ger oss så mycket glädje och kärlek. Vår busfis :)

Var på Ikea igår och köpte bäddsoffa och en hylla till Ebbes rum. Här ska ni få se:

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2013-05-21 09:36:43

OJ så fint!! Ska bli spännande o se o provligga i bäddsoffan.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela