Sofie

ullared

Publicerad 2013-05-07 21:12:14 i Allmänt

Då var jag hemma hos mina pågar efter några dagar på vift.
Dock tröttare än när jag åkte, så något utvilad blev jag inte :(
Kanske inte så konstigt när man kört bil hela dagen och gått, gått och gått runt i ett varuhus två dagar.
Gick upp tidigt och sov rätt så dåligt..
Hade min chans att sova en hel natt, och det sket sig.. Vaknade från och till, men det var skönt att kunna ligga kvar.
Kan ju erkänna att jag hellre ligger och snusar på min lille gosse!
 
Men det var trevligt med lite egentid. Bara tänka på mig själv och inte när liten ska äta och sova..
Prata och umgås med tjejerna, dricka vin och äta gott. Det var trevligt!!!
Blev även några tusenlappar fattigare men många grejer rikare! :)
Fint till Ebbe och till huset!
 
Måste även skriva några rader om att det hade gått jätte bra för pappa Johan. Både att ta nattpasset själv och att ta hand om gossen själv. Har inte hänt förr.. Så duktigt :) De behöver nog lite tid tillsammans utan mamman också!
 
Idag har det varit jätte varmt och skönt! Svårt med Ebbe nu i solen. Han vill inte ha något på huvudet, busungen!
 
Imorgon är det två veckor till Ebbe fyller 1 år, vilket innebär att idag är det två veckor tills jag fyller år! Kanske inte lika viktigt eller? :)
Snart ett helt år sedan vi gick på bb med vår lille skatt i plastlådan. Han bara skrek och skrek och jag kunde knappt röra mig... Så mycket som hänt sen dess...
 
 

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2013-05-07 21:23:08

Klart att det är viktigt att du fyller år! Men det är klart att det är lite speciellt att fira Ebbes 1års dag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela