Sofie

Hur kasst kan man må?

Publicerad 2013-11-04 22:09:07 i Allmänt

Ni undrar kanske var jag håller hus?
Har haft en trevlig helg i Malmö med familjen.. Tidiga mornar och fullt ös på lilleman.. 
Nu är det mindre bra. Mormor är dålig, kan nog påstå att hon ligger för döden. Mamma och syrran vakar, och jag är på avstånd. Avskyr det!
De måste ta det lugnt så inget händer dem.. Vill ju stötta dem..
Mitt huvud värker, har ont som tusan... somnade 19.30 igår och 19 idag.. Behöver nog sömn.. Tankarna får vila.
Vaknade till en runda nu, så nu ska jag stänga ögonen för ikväll..
Hoppas mormor slipper få lida mer nu.
Alltid jobbigt sånt här..
Återkommer när jag är vaken någon kväll...


Mina hjärtan!!

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2013-11-05 17:47:07

Fruktansvärt o se sin mamma lida så,hoppas ni slipper det med mig! Det är 2 dygn nu som vi vakat o än har hon inte fått ro.Sandra är enastående tur jag har så fina barn! Kram

Postat av: Anita

Publicerad 2013-11-05 20:38:57

Håller med dej Gunilla! Tänker på er.
Kram Anita

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela