Sofie

Liten är sjuk

Publicerad 2013-10-03 19:39:38 i Allmänt

Lillknatten är krasslig och Mamman tycker synd om honom.
I förrgår natt vaknade han och hade 39 grader. Vände och vred sig. Tog nog 2 timmar, sedan somnade han om. Kokhet.
På dagen var han som vanligt. Trodde han var bra igen. I natt vaknade han, ingen feber. Vände och vred sig hur länge som helst. Gav tillslut välling, trodde han skulle somna om då..
Han började istället kräka ner hela huset. Rosslig i halsen, så det satte väl sig där.
Usch, resten av natten spenderade jag och Ebbe i soffan. Försökte sova halvsittandes, så han skulle få luft.
Pappan fick skura badrummet och sovrummet.
Idag har han varit okej, lite snuvig och hostig, men inte mycket alls..
Undrar hur natten blir, får väl lägga mig nu så jag orkar.
Usch tycker ju så synd om honom. Mammas lilla knatte.
Min första vab dag, han klarade sig iaf en månad innan han fick vara hemma.
 
Det som gått så bra på förskolan, han har inte varit ledsen de tre sista dagarna. Får hoppas det håller i sig när han är tillbaka.
 
Helgen är välkommen, då vi får hjälpas åt lite. Är rätt sliten efter sjuknätter. Men vad gör man inte?

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2013-10-03 21:18:47

Hoppas det blir bättre inatt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela