Sofie

Duktig gosse

Publicerad 2013-09-18 09:34:46 i Allmänt

Det gick bra att lämna Ebbe igår. Fick en liten ledsen mun, men var inte jätte ledsen. Ringde dem under förmiddagen och de sa att allt var bra! Han var ute och lekte, det gillar han! Hemma åt han välling och gröt, på förskolan hade han ätit två tallrikar gröt, fil och macka. De sa att han är matglad!
När jag hämtade satt han och åt fil med puffar, duktigt med sin sked! Allt hade varit bra. Var lite ledsen när han skulle sova, men hade somnat direkt, jätte trött.
En stolt mamma till en duktig kille. Gick ganska bra för mig igår, trots att jag tänkte på honom emellanåt. Tur man har mkt att göra, så jag inte hinner tänka för mkt :)
Hade en mysig eftermiddag, plockade björnbär, åt middag, badade o lekte!

Idag var han lite mer ledsen.. Får hoppas det går bra idag. Skär i hjärtat när jag ser honorna ledsen och inte kan trösta honom.. :( mammas troll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela