Sofie

onsdag, april är här..

Publicerad 2014-04-02 21:53:16 i Allmänt

Imorgon blir det en dag på högskolan för min del.
Det är mycket blandade känslor som väcks när jag är där. Så mycket roligt vi haft där. Många år jag spenderat på campus.. Känns inte som det när jag tänker tillbaka. Fast jag förändrades mycket under den tiden. Flyttade hemifrån, en bra bit från familjen.
Idag ser mitt liv helt annorlunda ut, samma för många andra som pluggade med mig. Har flyttat, jobb, familj osv.
Roligt man har en liten inblick i deras liv via facebook och andra sociala medier..
 
Ni är meningen med livet!
Ebbe, hoppas du är lika snäll och glad för Sally om ett år när hon försöker ta dina bilar ;)
 
 
Mys med mosters lilla gumma
 
Årets första fika på uteservering. Ebbe gillade det, dök sin kaka direkt.
 
 
 

Kommentarer

Postat av: moster

Publicerad 2014-04-03 05:23:19

Så fina våra barn är :) han är ju helt underbar mot Sally:) vi hade en helt underbar dag bara mamma som saknades! Längtar till sommaren då ska vi ha mysigt :)

Postat av: moster

Publicerad 2014-04-03 05:23:20

Så fina våra barn är :) han är ju helt underbar mot Sally:) vi hade en helt underbar dag bara mamma som saknades! Längtar till sommaren då ska vi ha mysigt :)

Postat av: Mamma

Publicerad 2014-04-03 18:32:52

Tack jag saknade er massor!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela