Sofie

Tisdag

Publicerad 2014-04-29 22:18:35 i Allmänt

Har mycket i huvudet nu.. 
Usch BLÄ 
Fick pigga upp mig med lite goa jordgubbar!
Ebbe hjälpte mamman, dela säger han!

Ebbe var utan blöja en timme nu ikväll. 
Ebbe sa bravo och satte sig på pottan. Där var inget kiss när jag tittade. han satte sig igen och då kom det!
En mycket stolt mamma! Blir så där löjligt fjantig och stolt! Över lite kiss, hahahah 


Imorgon blir det Valborgs firande med föräldragruppen! Ska bli trevligt! 

Ni är de finaste i mitt liv!
Livets mening!




Ebbe älskar och saknar sin kusin! Pratar om henne när hon inte är här och pussar kramar henne när vi ses! 

De bästa, Trots att man ibland kan vara trött och irriterad ;) det går över lika fort igen, Tur är väl det

Kommentarer

Postat av: moster

Publicerad 2014-04-29 23:27:40

Mina älsklingar

Postat av: Mamma

Publicerad 2014-04-30 06:27:37

Så duktig du är Ebbe! Fina Kusinerna!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela