Sofie

lämnar härliga semestern bakom mig..

Publicerad 2014-08-03 22:25:34 i Allmänt

jaha då var semestern Slut för detta året. Man går och längtar hela året och veckorna är borta i ett naffs!
Härliga och varma veckor som har spenderats med nära och kära!
Dock har vi inte fått bada de senaste veckorna efter Ebbes skada, tur att vi fick mycket av den biten innan!
Nu lämnar jag en härlig semester bakom mig och blickar fram mot höstterminen. Ebbe och Johan har en vecka kvar.. Blir värre nästa vecka när liten ska lämnas. Han vill inte alls...:(

Låg och tittade på min lilla gosse innan idag. Det är en stor kille vi har nu! Vad hade vi gjort utan vårt lilla troll?! Han sprider så mycket glädje bus och kärlek till oss!
Världens finaste du, mammas älskling!




Puhh vad det varit varmt.. På kvällen vaknade jag. Jag rensade ogräs i rabatterna och har blivit 25 myggbett rikare :( Härligt när solen gått ner så man kan andas lite ;)

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2014-08-04 07:34:35

Så goo han är! Tack för denna Helgen. Här åska o regna det inatt,skönt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela