Sofie

Alla hjärtans dag

Publicerad 2014-02-14 22:30:26 i Allmänt

Ebbe och jag har varit hemma idag, då han har hosta och äter inte bra. Bara fått i honom välling och kräm. Ingen mat  varken igår eller idag. Såg att han har blåsor eller något litet rött på tungan, antagligen det som gör ont.. Han blir lite ledsen i mellan åt :(

Annars är han pigg och glad. Härligt väder så vi var ute en runda i solen!! 
Matade ankorna och var en runda på lekplatsen. I förmiddags myste vi i sängen. Lekte titt ut under täcket och låg och mös. Underbara lilla unge! 


Blev god middag och sambon och jag mumsade kräftor ikväll! 

Egentligen är alla hjärtans dag ingen direkt speciell dag för mig. Har en anledning till att äta lite gott :) hihi 

Hoppas ni haft en bra alla hjärtans dag! 
Jag är nöjd, har pussat och myst med mina favvo killar, min lilla familj <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela