Sofie

Mysis

Publicerad 2014-02-19 22:09:42 i Allmänt

Tro det eller ej men i söndags spelade jag fotboll! Var ju ett tag sedan sist! Jag som verkligen behöver röra på mig! Det var jätte roligt och två mål gjorde jag! 

Går en kurs nu, så har blivit en del plugg också. Intressant men det är jobbigt att ha något MÅsTe hängande över en när man kommer hem från jobb. Annat denna gånger är ju att jag jobbar och har en familj att ta hän syn till, speciellt sonen. Tidigare när jag pluggade hade jag bara mig själv, betydligt lättare..

Syrran har en envis liten i magen.. Snart sååå!! 

Så här sitter vi ofta! Ebbe älskar böcker. Är duktig på att berätta vad som händer!
Finns inget mysigare 


Förövrigt blev bullarna jag bakade i lördags goda!! ;) jag kan bara jag vill!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela