Sofie

Virrig Sofie

Publicerad 2014-02-25 16:36:55 i Allmänt

Sitter här i soffan, är full med tankar.  Har varit i skolan idag, så mycket som snurrar i huvudet. 
Har mkt jag skulle kunna göra, men sitter bara rakt upp och ner och saknar mitt troll som är hos farmor och farfar. 
Tänk att allt kan kännas så meningslöst utan honom.. Vad gjorde jag/vi innan? 
Han är ju allt! 

Det är iaf mkt intressant kurs på högskolan, mkt tankar som väcker intressants diskussioner. Dock är det här MÅsTE, lite jobbigt. Allt som ska läsas och lämnas in... Är trött på kvällarna, men som sagt givande!

Nu yrar jag en massa känner jag! Snart kommer Ebbe hem, då ska han få en mysig kramis!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela