Sofie

En liten ynklig Sofie

Publicerad 2014-01-07 22:36:06 i Allmänt

Usch och fy vad jag mått dåligt. Har legat i sängen ett helt dygn. Varit så yr, så fort jag flyttade blicken snurrade allt. Snurrade som om jag åkte tekopparna på tivoli. 
De där dumma kristallerna i öronen som spelar spratt.. Jobbigt att vara så hjälplös. Att varken kunna ta hand om mitt barn och inte ens mig själv. 
I eftermiddags reste jag mig från sängen, där jag legat sedan lunchtid dagen innan.. Fått i mig lite mat, men ännu är jag inte helt bra. Men bättre! 
Att bara kunna gå ur sängen eller sitta på toaletten, sååå skönt! 

Tur att jag har snälla svärmor som hjälper mig! Lämnade Ebbe på förskolan. Handlade lite och hämtade honom igen! Tusen tack för att du/ni alltid ställer upp!!

Det var jobbigt att inse att Ebbe måste lämnas och jag själv ligga hemma i sängen.. 
(Kan tillägga att jag lämnade honom för han redan varit ledig 2.5vecka. Annars hade svärmor passat honom. Men vill inte att han ska komma helt ifrån förskolan.. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela