Sofie

Finaste NI

Publicerad 2014-01-05 21:30:26 i Allmänt

Satt och funderade och kom fram till att det snart är dags. Dags för min systerdotter att komma till världen.
Jag har nog inte förstått det ännu, att min lillasyster snart ska bli mamma. Att jag ska bli moster!
Ofattbart.. Det är inte alls lång tid kvar, åååhh spännande!
Tänk vad roligt våra barn kommer ha. Vi ska bada, busa och leka en massa. Vara på lekplatsen och umgås!
Det blir nog lite annat när båda har barn, kanske? :) hihih
Jag ska få snusa på en liten igen, myys!
Hade önskat att jag kunde stötta dig, som du gjorde med mig under förlossningen. Är lite extra meck nu med en liten Ebbe...
Det ska bli roligt och spännande. Är glada för er skull, bästa syrran och Sebbe! Ni kommer bli bra föräldrar till er dotter!
 
Bästa moster! Hoppas jag kan vara en lika bra moster som du är!
 
Finaste Ni!

Lilla flicka, vi här i Ljungaviken längtar efter dig nu!!!
 
 

Kommentarer

Postat av: Banne

Publicerad 2014-01-06 10:45:13

Tack för dina fina ord! Vi längtar såå mkt, du kommer bli den bästa mostern som finns:) Ebbe kommer lära henne allt han kan :) roligt att det inte är så många år mellan dom :)

Postat av: mamma

Publicerad 2014-01-06 17:14:10

Rörande! Ännu svårare för mig o fatta att min lilla flicka ska bli mamma!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela