Sofie

Midsommarafton

Publicerad 2014-06-24 07:05:16 i Allmänt

Har lagt in bilderna från riktiga kameran, men inte blivit färdig att blogga.. Har varit trött på kvällarna, somnar pang bom!
Vi hade en trevlig och traditionsenlig midsommarafton. Ebbe och jag plockade blommor som jag gjorde två kransar av! Nä, Johan ville inte ha någon.. 


Vi var i Hällevik och dansade runt midsommarstången, ett måste!! Lekte och åt god tårta! 



Lajv, Linda och Viktor underhöll, spelade och sjöng. Jätte trevligt!
På kvällen grillade vi och spelade spel hos Hans och Marie! En familj till var där. Trevligt det också! 

Johans faster och man är i Hällevik en vecka, de kommer bara på sommaren. Har umgåtts med dem, haft 5 kamp och de har spelat golf. Ebbe och jag tittade på och åkte golfbil! 



Idag fyller bästa svärmor år! Stort grattis!

Nu räknar vi ner, vi är trötta och vill ha semester!! 
(Inte de bästa bilderna, men får lägga in andra bättre när jag orkar)

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2014-06-24 18:34:48

Så fina kransar! Du kan göra o sälja! Hur gick det för Johan i 5 kampen?

Postat av: Birgitta

Publicerad 2014-06-26 12:56:11

Vi hade en trevlig midsommar! Jag slapp komma sist i femkampen i år!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela