Sofie

Fix i trädgården

Publicerad 2014-03-16 18:14:34 i Allmänt

Ebbe har redan somnat för natten. Jag kliade honom på armen, han deckade på två sekunder. Låter honom sova, får väl vakna tidigare imorgon istället. 

Dagen bjöd på en trädgårdsdag, vi har klippt häcken, rensat ogräs och planterat nya blommor med svärföräldrarnas hjälp! 
Många vuxen poäng till oss ;)




Titta en gång extra mamma, du har nog inte sett mig med trädgårds handskar ;) hihi

Fotbolls träning för min del blev det också! Roligt men oj vad jobbigt. Blev bara tre mot tre idag. 

Nu blir det duschen och plugg. Sedan mys med sambon framför tvn..

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2014-03-16 19:24:06

Ha ha jag tror de är Birgitta 🐌

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela