Sofie

Tiden springer...

Publicerad 2014-03-25 21:26:19 i Allmänt

Dagarna bara springer. Ebbe är frisk igen. Har varit i från förskolan två veckor med hosta, feber och han åt ingenting. Tog tid att samla krafter igen. Jobbigt att se liten dålig och matt.
Nu är mammas älskade knatte pigg och glad igen!!
Annars fylls mina dagar med jobb, plugg, handla, hämtning/lämning, fixa hemma och umgås med familjen..
Kursen jag läser är intressant och givande, men det är mycket att göra. Varje vecka är det något. Lämnar inte Ebbe mer tid på förskolan, så jag pluggar på kvällarna. Det är självvalt, jag vet! 

Det är skrämmande så fort veckorna går. Mosters lilla Sally är tre veckor nu. 
Finns inget bättre än våra fina barn, syrran! Ebbe är så snäll och go mot henne. Klappar fint, vill hålla och pussa. Det värmer i hjärtat att se dem!
Fina systern med Sally. <3
Skulle kunna lukta och pussa ihjäl den lilla flickan! 

Idag är jag väldigt trött, blir sängen nu. Så nu är det slut tjatat om precis ingenting :)
Natti natti 

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2014-03-26 08:08:46

Guldklimparna!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela