Sofie

Min dag idag!!

Publicerad 2014-05-21 07:30:11 i Allmänt

För två år sedan var jag i Malmö på förlossningen. Blev igångsatt och det var en evig väntan... 
Dagen som var min födelsedag, blev en evig väntan och helvetet väntade.. Dessa jäkla värkar skulle starta IGEN :( 
Sista timmarna undrade vi om knatten och mamman skulle få dela födelsedag.
Firar min födelsedag, 2012!

 Men så blev inte fallet, fyra timmar senare, 04.14 föddes världens finaste gosse. Så idag firas min dag och imorgon blir det ännu mer firande då Ebbe blir 2år. 
Kan ju tillägga att min födelsedag firas inte mer, allt fokus på liten ;)


Ska iaf skämmas bort och besöka frisören och ett restaurangbesök hinner vi också med! 
Mina älsklingar sjöng för mig i morse och jag fick sovmorgon!!! :)


Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2014-05-21 08:24:38

Grattis! Åja vi ska fira dig i Helgen.

Postat av: moster

Publicerad 2014-05-21 13:42:37

Klart att vi firar dig ☺stort Grattis Fina syster💖

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela