Sofie

Vår tur :(

Publicerad 2014-11-17 22:16:55 i Allmänt

Två dygn mellan, i natt var det min och Johans tur att ligga med huvudena i toaletten. Fy f-a-n vad vi mått idag.
Ebbe har varit jätte duktig, plattan har gått varm. Vilat, myst och lekt. Skönt att han är så stor så han förstår och klarar sig lite..
Nu på kvällen känner jag mig lite bättre. Har fått behålla det lilla jag fått i mig, är på benen iaf. det är alltid något! Det var jag inte i morse.. Ska inte klaga på att jag inte vill eller orkar följa med ebbe till rummet. .Idag boktavligen kunde jag inte. Hemskt..
Mådde så dåligt så jag bara ville sjunka under jorden och vakna på kvällen. .

Skönt att vara på benen och slippa kräkas!
Nä nog tjatat om mitt mående.. Får se om magen rättar till sig och jag får återhämta mig lite. Bebisen vill säkert ha näring den med!

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2014-11-18 09:48:05

Så skönt att ni alla mår bättre,hoppas det dröjer länge till nästa gång.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela