Sofie

Åka båt

Publicerad 2014-09-21 09:24:46 i Allmänt

En lycklig Ebbe åkte till Hällevik igår! De skulle åka båt och fiska.
Flytvästen åkte på, mössa och varma kläder. De fick inte så mycket fisk, men Ebbe visade stolt när de kom hem. Mamma titta fisken. Lycklig och glad.
Han sprang efter farfar när de delade den och la den i frysen. Flera gånger pratade han kring att farfar delat fisken och var är fisken nu?

Tur att Ebbe (inte ännu iaf) fått min åksjuka. Jag stannade på land, vilade en stund då jag sovit dåligt på natten.

Ebbe sov också en stund på båten, härligt!
Älskade barn!




Min båtkille! !

Kommentarer

Postat av: Birgitta

Publicerad 2014-09-22 17:48:07

Det var en riktigt trevlig båttur!
Soligt och varmt, inga vågor på havet!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela