Sofie

driver mamman till vansinne

Publicerad 2015-08-20 21:13:27 i

Det har varit en tuff vecka. Johan har jobbat över, det har varit varmt och kvavt, jag har sovit sämre på natten och Ebbes humör har emellanåt varit hemskt.
Nya rutiner för oss, tar väl ett tag innan ebbe kommer in i det med förskola och att johan jobbar igen..
Hans humör har varit så tråkigt, många tråkiga konflikter som slutat med att han åkt in på sitt rum, han har sökt negativ uppmärksamhet och bråk.
Behöver kanske inte nämna att mitt tålamod och ork varit på NOLL.
På nätterna har jag sovit sämre oxh johan har kommit hem sent.
Denna helg är efterlängtad! ♡
Vi har haft härliga stunder också, men så här mkt konflikter var väldigt längesen vi hade. Suck. 
Får hoppas på en bra helg och bra kommande vecka. 
Ska inte klaga mer nu ;)
Ska nog lägga mig, så jag får lite.sömn innan nästa matpass.. 

Mina älsklingar ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela