Sofie

gääässp

Publicerad 2015-02-26 06:51:42 i Allmänt

Gäsp, denna mamman är stendöd. Eller rättare sagt igår kväll. Somnade efter farmen klockan 20 i soffan.
Vaknade 21 och la mig i sängen, somnade på nytt.
Ebbe och jag gick upp 6 Imorse, så blev en del timmars sömn! Härligt!
Johan sa att det är som att vara tillsammans med en hundvalp ;) haha

Jobbar två dagar till sen hoppas jag att lite energi kommer tillbaka!
Iförrgår spelade magen spratt med mig. Massa sammandragningar, vaknade till och med på natten. Bebisen var helvild hela dagen..
Magen arbetar och förbereder sig. Ingen bebis ännu iaf.

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2015-02-26 10:39:51

Du har alltid varit Trött!! Det är kroniskt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela