Sofie

Mammas stora kille ♡

Publicerad 2015-02-09 21:54:55 i Allmänt



Åh min lilla gosse, mammas mysis ♡
Det putar lite här och var på mig, hihi
Ebbe kallade på dig innan, 'kom ut till oss nu!!'
Dröjer nog lite till, men snart!
Trött är jag och har mycket sammandragningar, många varje dag.
Vi får se när den behagar komma ut!

Ebbe är jätte duktig med att kissa. Säger till och håller sig länge. Super duktig! Roligt att det går framåt. För någon vecka sedan sa han inte alls till själv. .

Jag och Johan stod och lyssnade på när han lekte själv på sitt rum. Han hade två gubbar i handen där han förde en dialog mellan dem. Han svarade för båda personerna.. Lät så roligt! ;) leken börjar utveckla sig också. Han börjar bli stor min lilla kille!!

Nu är det sängen för mig, denna veckan och två till, sen är jag ledig!! Wihoo!

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2015-02-10 09:05:48

Han är så duktig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela