Sofie

ont o trött... snart snart...

Publicerad 2015-02-16 21:56:47 i Allmänt

Jag har lite ont nu, bebisen trycker ner. Barnmorskan trodde att jag har lite foglossning nu. Ligger långt ner o det trycker och känns obehagligt..
Annars är allt bra, vikten springer iväg.. Bara att gilla läget ;)
Är trött o har lite ont, men det börjar ju närma sig, så är inte så konstigt.

Har varit i malmö Ihelgen, myst med min goa systerdotter ♡
Hon och Ebbe är de bästa ♡ är stolt o
glad!
Nu blir det sängen.. har en vilding i magen.. Vilket datum tror du bebisen föds?
sist gissade jag rätt i bloggen. pojke och 22 maj ;)

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2015-02-17 10:31:07

det var kul o träffas fast det va lite rörigt! Jag tror en flicka den 3 Mars.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela