Sofie

Övat på att vara två barns mamma :)

Publicerad 2015-02-02 21:44:03 i Allmänt

Idag har vi varit i Karlskrona på förlossningen och pratat individuellt med en barnmorska. Gick igenom förra förlossningen och våra tankar och känslor. Kommit överens om en plan och känns lite bättre nu.. Har som sagt ingen positiv upplevelse, själva förlossningen. Så har önskat detta samtal.
Har sett lokalerna och vet var vi ska ta vägen.. Snart är vi där av en annan anledning. Ska träffa vårt andra barn!

Börjar kännas i ryggen, är trött på kvällarna. Är inte så smidig längre :)
Ska jobba Februari ut, sedan kan jag vila. Ska bli skönt. Går mycket, sitter på golvet, reser mig i jobbet, så det känns..

Ihelgen har jag myst med mosters lilla hjärta som kan gå nu! Hon är så duktig. Ja hennes familj och mormor och morfar var också här! Ebbe och Sally leker lite, härligt med glädjen dem emellan..






De är så goa så jag dör. Jag var uppe med dem på mornarna.. Mys!!


Här kommer några nya magbilder. Jag har en del sammandragningar, rätt många varje dag.. Barnmorskan sa att jag får ta det lugnt, inte det lättaste ;)




Går in i vecka 34 imorgon! ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela