Sofie

doktor

Publicerad 2015-01-09 21:56:16 i Allmänt

Nu är vi tillbaka i rutiner och vardagen igen. Tror faktiskt vi behövde det lite.
Startade med en kort vecka,mjukstart, skönt det!
Vi har haft fredagsmys här hemma. När jag hämtade Ebbe så sa han "fredagsmys!!"
Gosat i soffan och jag o Ebbe har lekt doktor. Alla hans djur har blivit undersökta.
Kolla in de sötaste doktorerna. De skiftade säkert 25ggr minst..




Bebisen ligger med fötterna ner i min ljumske, långt långt ner och sprattlar. Känns obehagligt emellanåt.. Busunge..
Hoppas bara bebisen vänder sig rätt innan det är dags! Har några veckor till på dig. . Roligt att det är så många jag vet som ska ha liten ungefär samtidigt, super kul!
trevlig helg ♡

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2015-01-10 07:30:25

Så roligt de gillade Doktorsväskan!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela