Sofie

Mina fina barn

Publicerad 2015-06-10 22:44:43 i Allmänt

Ligger bredvid Elsa nu, luktar på henne. Åh min lilla flicka! Helt ofattbart så fina barn jag har.
Härligt att höra Ebbes kloka tankar och se när han leker med sina kompisar.
Min stora kloka kille.

Ska ju inte sticka under stol med att ibland har mamman noll ork eller tålamod, Ebbes trots eller när vi har tjat efter tjat..
Men oftast är de så goa och härliga mina barn!

Ebbe sa idag. 'jag har fått en bebis mamma. Vi ska leka och busa när hon blir stor. Jag vill att hon ska bo hos mig.'
Han frågar efter henne och dyker henne direkt när hon vaknar. Ger nappen när hon är ledsen. Nästan bara så snäll och go mot henne. Skrattar o försöker kittla henne.
Så härligt att se deras kärlek, blir bara mer och mer. Hoppas de kommer få en härlig relation ♡

Blir inte så mycket vettigt från mig, känns bara som jag flummar. Dagarna går i ett, har att göra hela tiden. . Kvällarna landar jag lite i soffan, ammar mest hela tiden o sedan stupar i säng :) haha

Ebbe har lekt utomhus med grannarna hela eftermiddagen! Så härligt väder.


Älskade liten ♡

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2015-06-11 07:32:02

ja det är en härlig tid,den går bara allt för fort. Njut!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela