Sofie

trädgårdsfix

Publicerad 2015-06-23 23:07:02 i Allmänt

Igår satt jag och pysslade lite med min gravidbok och med Elsas förra året bok.
Kom på att jag glömt visa er smakprov från våra fotograferingar, både gravidfoto och nyfödd foto.







Känns som evigheter sedan som jag hade magen, känns som Elsa alltid varit hos oss, länge iaf :)
Älskade barn♡
Idag har vi grejat i trädgården, köpt nya växter till två rabatter på baksidan. Varit och pratat med en trädgårdsarkitekt, så nu slog vi till..
Finns massa hål att stoppa både pengar och tid i när man har hus. .
Tanken är att bryta av det långa staketet, mjuka upp baksida lite med färg. Det blir säkert kanon!
Vi alla har semester nu, pappa och Ebbe oxkså.
Bara solen som saknas så är allt perfekt!

Har precis gjort en räktårta, kollegerna kommer på besök imorgon, nu ska jag vila ögonen några timmar innan nästa matning!

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2015-06-24 11:57:20

Så bra fotona är!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela